Canva підвищує ціни на 300%, бо вважає, що це виправдано функціями штучного інтелекту
Дизайн-платформа Canva за останні роки розширила свій набір інструментів зі штучним інтелектом, тож новина про підвищення цін на підписку, мабуть, не повинна викликати особливого подиву. Що, схоже, застало зненацька деяких користувачів тарифного плану Canva Teams, так це сам масштаб підвищення, оскільки компанія почала ділитися новими тарифами, які в деяких випадках злетіли на понад 300%.
Передплатників сервісу Canva Teams, призначеного для компаній з великою кількістю користувачів, було повідомлено електронною поштою про майбутні зміни, як повідомляє The Verge. Цей крок викликав негативну реакцію в мережі, а скарги від таких користувачів, як Дженна Хардінг на Threads, змусили Canva обґрунтувати своє рішення.
Хоча Canva, схоже, ще не оприлюднила свою нову цінову структуру Teams, Australian Financial Review повідомляє, що вартість Teams в Австралії підскочить з фіксованої ставки в $39,99 AUD на місяць для всієї команди до $40,50 AUD на місяць для кожного користувача. Для команди з п’яти користувачів це означає щорічне збільшення з 480 до 2430 австралійських доларів. Схоже, подібні підвищення відбуваються повсюдно, і в США користувач X Вілл Сандерс поділився уривком з отриманого ним електронного листа від Canva, в якому детально описано, як його підписка на 120 доларів на рік зрештою зросте до 500 доларів на рік (з найменшою знижкою в 40%, що знижує її до 300 доларів за перший рік).
Представники Canva пояснюють це зростання додаванням нових функцій на основі штучного інтелекту, розповідаючи The Verge: «Наш набір продуктів значно розширився за останні кілька років завдяки запуску нових пропозицій, таких як Visual Suite і Magic Studio». Маючи вибір, цілком можливо, що багато користувачів не захочуть платити більше за інструменти зі штучним інтелектом.
Це знаменує собою кардинальну зміну для платформи, яка колись була відома своєю доступністю порівняно з конкурентами, такими як Adobe. Згідно зі звітом Startup Daily, різке коригування цін пов’язане з тим, що Canva позиціонує себе для потенційного публічного розміщення акцій у США до 2026 року.