Буде заважати: в Facebook запустять рекламу нового формату
В офіційному блозі Facebook була опублікована інформація про те, що в найближчому майбутньому в іграх і додатках на платформі Oculus Quest буде реклама, розміщена прямо в віртуальній реальності. При цьому для формування рекламних кампаній буде використана інформація, отримана з профілю користувача соціальної мережі.
Це, за словами представників Facebook, є ключовим елементом при створенні самодостатньої розважальної платформи. І, звичайно, тепер стало зрозуміло, чому рік тому власників гарнітур Oculus змусили увійти в обліковий запис цієї соціальної мережі.
При створенні таргетингової реклами система буде використовувати не тільки інформацію з профілю користувача, але і дані про те, на яку рекламу людина вже натискала, які програми вона переглядала або встановлювала.
При цьому в Facebook зробили акцент на тому, що ніякі конфіденційні матеріали з профілю користувача використовуватися в рекламних цілях не будуть – мова про особисту переписку, розмови, дані про стать, ріст або вагу.
І завдяки рекламним банерам, які з’являться у віртуальній реальності, розробники ігор і додатків зможуть заробляти гроші за перегляди або кліки – як і зі стандартною банерною рекламою на сайтах. Природно, частину зароблених грошей Facebook буде забирати собі – це теж стандартна практика.
Більш того, розробники вже показали, як виглядатиме реклама в іграх на прикладі проекту Blaston – на плоских поверхнях в певних локаціях гри є банери, клікнувши на які можна перейти на сайт або замовити послугу (функції повністю відключити банер немає). Поки що інших типів реклами в Facebook не продемонстрували, але в компанії вже заявили, що йдуть роботи зі створення нового формату під віртуальну реальність.