Автономні автівки Waymo шостого покоління мають менше датчиків без шкоди для безпеки

Компанія Waymo, що належить Alphabet, представила в понеділок свою систему Driver шостого покоління з більш ефективним набором датчиків. Попри зменшення кількості камер і датчиків LiDAR у порівнянні з поточною платформою, нова система самокерованої їзди, як стверджується, підтримує рівень безпеки. Після того, як він буде готовий до публічних поїздок, він буде співіснувати з лінійкою поточного покоління.

CNBC повідомляє, що нова система вбудована в електромобілі Geely Zeekr. Waymo вперше заявила про співпрацю з китайським виробником електромобілів наприкінці 2021 року. Поїздки на новій платформі більш компактні, ніж у лінійки поточного покоління, побудованої на позашляховиках Jaguar I-PACE. Як повідомляється, автопарк шостого покоління, побудований Zeekr, є кращим для доступу, включаючи нижчу сходинку, вищу стелю та більше місця для ніг – при приблизно тій же загальній площі, що і модельний ряд на базі Jaguar.

У Waymo Driver шостого покоління кількість камер зменшилася з 29 до 13, а датчиків LiDAR – з п’яти до чотирьох. Alphabet заявляє, що вони працюють разом з перекриттям полів огляду і надмірністю, орієнтованою на безпеку, що дозволяє йому краще працювати в різних погодних умовах. Компанія стверджує, що поле зору нової платформи розширюється до 500 метрів (1640 футів) вдень і вночі і в «різних» погодних умовах.

Waymo заявляє, що нова система має модульну структуру, що дозволяє «замінювати різні сенсорні компоненти відповідно до конкретних умов кожного робочого середовища», наприклад, більш суворе очищення датчиків для транспортних засобів в холодних містах. CNBC уточнює, що система очищення включає склоочисники, які можуть видалити більшість бруду і вологи.

Компанія стверджує, що Driver шостого покоління надійно працює навіть в екстремальну спеку, туман, дощ і град, завдяки «регулярним поїздкам в нові міста». Це має сенс, враховуючи, що всі затверджені на цей час міста знаходяться у відносно ясному і сухому кліматі. (CNBC повідомляє, що Waymo тестував його в Детройті, Буффало та Нью-Йорку.) Наразі Waymo працює лише в Сан-Франциско, Лос-Анджелесі, Феніксі та Остіні. Після запуску у 2018 році автопарк компанії обслуговує близько 50 000 платних автономних поїздок щотижня.

Waymo заявляє, що нове покоління вже має тисячі миль досвіду водіння в реальних умовах (і ще мільйони в симуляціях). Компанія очікує, що воно буде готове для споживачів раніше, ніж попередні моделі – приблизно вдвічі швидше – завдяки навчанню на основі «спільних знань» системи, отриманих від попередніх поколінь.

Джерело Engadget
Не пропустіть