Avatr 11 став першим електрокаром з Huawei Inside
Електрокар Avatr 11 нарешті став офіційно доступним, попередні замовлення будуть доступними з понеділка. Ціна моделі стартує з 51800 доларів, на вибір доступно три версії, у всіх випадках доступний двомоторний повний привід. Перші поставки мають відбутися вже у грудні, найдорожчу версію почнуть поставляти на початку наступного року. Нагадаємо, що раніше Avatr був спільною компанією Changan Automobile та Nio і мав назву Changan Bio. Зараз найбільшу частку у ній мають Huawei і CATL, а частка Nio дуже мала, через що було вирішено змінити назву.
Avatr 11 створений на базі архітектури CHN, створеної у співпраці Changan, Huawei та CATL спеціально для Avatr. Тут використовується повнопривідна система двох двигунів DriveONE, створена Huawei, при цьому передній мотор має потужність 195 кВт, задній – 230 кВт, при цьому сумарний крутний момент складає 650 Нм. Завдяки цьому розгін від нуля до 100 км/год складає 3.98 секунди.
Акумулятори постачає CATL, є варіанти 90 кВт/год зі запасом ходу 555 кілометрів та 116 кВт/год зі запасом ходу 680 кілометрів. Акумулятор побудований на технології 750V та пропонує швидку зарядку, яка дає можливість отримати запас ходу 200 кілометрів за 10 хвилин у ідеальних умовах. Довжина Avatr 11 складає 4880 міліметрів, ширина – 1970 міліметрів, висота – 1601 міліметрів.
Слід зазначити, що Avatr 11- це перший автомобіль з Huawei Inside – системою Huawei для смарт-автомобілів. У компанії заявили, що над системою допомоги AVATRANS спільно з Huawei працювало 2000 інженерів. Система включає 34 датчики з трьома LiDAR і центральний комп’ютер, що здатний обробляти 400 TOPS (у Tesla, для прикладу, 36 TOPS). За інформаційно-розважальну систему відповідальний 15.6-дюймовий екран, в ролі ОС, вочевидь, HarmonyOS від Huawei. Є також додаткові дисплеї для водія та переднього пасажира.
Варто зазначити, що у компанії Avatr вже зайняті питанням швидкісної зарядної інфраструктури – для цього з BP був підписаний довгостроковий контракт. На даний момент передбачено відкриття 100 станцій швидкої зарядки у 19 китайських містах вже до кінця цього років. У зарядних станцій буде можливість заряджати два електрокари одночасно з потужністю 480 кВт, завдяки чому кожен буде отримувати 240 кВт.