Apple представила гральну бібліотеку Arcade без реклами
Стали відомі ціни, а також ігри, які будуть доступні для користувачів, які купили підписку на сервіс. Перший місяць безкоштовно
Ще в червні на презентації WWDC 2019 компанія Apple анонсувала фірмовий сервіс Apple Arcade з доступом до ексклюзивних ігор за підпискою. Вже стали відомі ціни, дати запуску і назви деяких студій, які будуть створювати ігри для сервісу.
Отже, почнемо по порядку. Apple Arcade вже на момент запуску буде мати багату бібліотеку ігор з більш ніж сотнею різних проектів. У тому числі від таких іменитих студій як Konami (серія ігор Metal Gear Solid, Castelvania, Silent Hill) і Capcom (Resident Evil, Devil May Cry, Street Fighter).
Їх відмінністю є повна відсутність реклами, вбудованих покупок та інших «принад», інтеграцією яких грішать багато розробників мобільних ігор. Варто зазначити, що грати можна як на мобільних пристроях, так і на комп’ютерах Mac.
Для цього необхідно лише оновитися на останню, актуальну версію операційної системи. Запуск сервісу відбудеться вже 19 вересня в більш ніж 150 країнах світу. Щомісячна плата за користування для США становить $4.99. Перший місяць для нових користувачів буде безкоштовним. Отримати доступ до бібліотеки ексклюзивних ігор Apple Arcade можна зі спеціального розділу в магазині App Store.