Олімпіада 2024 у Парижі: як YouTube разом з ютуберами веде трансляцію наймасштабнішої події року
Олімпіада 2024 стартувала в Парижі 26 липня і набирає обертів. Тим часом, YouTube підхопив цю хвилю, щоб запропонувати своїм користувачам максимально повне висвітлення цієї найважливішої спортивної події у вибраних регіонах. Платформа давно стала одним з головних джерел прямих трансляцій Олімпійських ігор та їх основних моментів. Цього року YouTube вирішив підняти планку ще вище за допомогою популярних ютуберів.
YouTube підготував сюрприз для своїх глядачів по всьому світу. Перед початком Олімпіади 2024 платформа відправила понад 30 блогерів до Парижа. Таким чином, YouTube хоче, щоб його глядачі насолоджувалися Олімпійськими іграми через призму своїх улюблених творців контенту.
YouTube навіть назвав деяких з цих ютуберів. У списку присутні такі популярні імена, як RJ Karishma, Gabinouvilla, Underrated Hijabi, Paul Ferrer Z, Tina Yong, Haley Kalil, Jeenie Weenie, Kristy Scott, Rick Azas, Liza Baez, Enaldinho, Robbie Lyle та інші.
Серед них Haley Kalil, Jeenie Weenie і Kristy Scott братимуть участь в Олімпійських іграх в рамках Програми Креаторів NBCUniversal. Глядачі зможуть подивитися їхні власні інтерпретації подій на YouTube. Інші згадані ютуб-блогери співпрацюють з офіційними мовниками, такими як Eurosport і Міжнародний олімпійський комітет (IOC).
Окрім того, що можна стежити за діями на Олімпіаді через своїх улюблених творців, YouTube повідомляє, що глядачі в Сполучених Штатах можуть підключитися до трансляції NBCUniversal. Компанія додає, що мовник запропонує розширене висвітлення через YouTube на NBC, USA Network, CNBC та інших популярних каналах.
Також глядачі можуть переглядати трансляції Олімпіади в 4K через YouTube TV. А для тих, хто хоче переглядати короткі ролики та основні моменти, YouTube має все це. Фанати з Бразилії та сімнадцяти інших іспаномовних країн Латинської Америки також можуть слідкувати за подіями в прямому ефірі. Як бонус, ці фанати можуть використовувати функцію мультирежиму через мовників, таких як CazeTV та Claro Sports.
Використання YouTube-блогерів для привернення уваги глядачів до Олімпіади – це щось нове. Коротше кажучи, YouTube робить все можливе, щоб глобальна подія досягла глобальної аудиторії.