Чорні екрани замість відео на YouTube – ось, що тепер бачать користувачі з блокувальниками реклами

YouTube посилює боротьбу з глядачами, які блокують рекламу, запроваджуючи новий спосіб боротьби з додатками для блокування реклами. Протягом останніх років компанія впровадила політику трьох попереджень для користувачів, які використовують розширення для блокування реклами. Тепер, схоже, компанія просувається вперед з іншою стратегією для зупинки цих додатків.

Кілька користувачів Reddit з розширеннями для блокування реклами повідомили, що тепер бачать чорні екрани на YouTube протягом декількох секунд перед відтворенням відео. Користувачі повідомляють, що ці екрани тривають від шести до приблизно 20 секунд.

Вважається, що ці чорні екрани – це заблоковані реклами, приховані веброзширеннями. Це має сенс з огляду на повідомлення про те, що YouTube працював над технологією вбудовування реклами на стороні сервера, ефективно вбудовуючи рекламу у саме відео, щоб ускладнити пропуск реклами за допомогою блокувальників. Таким чином, ці розширення можуть блокувати вміст реклами, але не можуть перейти до відповідного вмісту.

YouTube поки що не коментує цю технологію вбудовування реклами, але вчора опублікував пост, де заявив, що оновлює свої “стандарти безпеки для браузерних розширень на YouTube”. Компанія додала, що ці зміни були внесені для “захисту глядачів і творців від кібератак, таких як викрадення або крадіжка даних”.

Деякі користувачі Reddit не надто стурбовані тим, що доведеться дивитися на чорний екран кілька секунд. Але між цим останнім випадком, закриттям YouTube Vanced та існуючою політикою трьох попереджень, YouTube явно хоче, щоб ви підписалися на YouTube Premium.

Джерело Android Authoruty
Не пропустіть