Instagram зосереджується на кількості, а не якості: користувачі повинні дивитися більше коротких відео
Instagram не збирається зосереджуватися на довгих відео, оскільки це може “підірвати” “основну ідентичність платформи, яка об’єднує людей з друзями”, – каже у відеоролику бос Instagram Адам Моссері. Так, технічно ви можете публікувати у своїй стрічці відео тривалістю до однієї години, і так, Instagram намагався просувати довші відео за допомогою IGTV перед тим, як закрити додаток! Але зараз, як стверджує Моссері, шорт-форма – це те, що потрібно.
Моссері каже, що дві основні функції Instagram – допомагати вам спілкуватися з друзями та досліджувати інтереси “зазвичай за допомогою короткого відео”. Він каже, що ці дві функції є “симбіотичними”, адже ви можете надіслати відео, яке вам сподобалося, другу, якому воно також може сподобатися.
З іншого боку, довгі відео (тобто відео, які тривають більше ніж 10 хвилин або більше схожі на телешоу) “менш симбіотичні” з двома завданнями Instagram, оскільки вони означають, що “ви бачите менше контенту від друзів, менше взаємодієте зі своїми друзями та з меншою ймовірністю надішлете цей контент або це відео другу”, – каже Моссері. Через це Instagram не буде гнатися за цим форматом. (TikTok, з іншого боку, інвестує більше коштів у довші відео).