Нова політика YouTube дозволяє вимагати видалення контенту, створеного ШІ, який використовує вашу зовнішність
Минулого місяця YouTube непомітно додав нову політику, яка дозволяє вимагати видалення контенту, створеного штучним інтелектом з використанням вашої зовнішності. Нова політика щодо порушення конфіденційності, яку вперше помітила Сара Перес з TechCrunch, дозволяє позначати відео, в яких “штучний інтелект використовувався для зміни або створення синтетичного контенту, який виглядає або звучить як ви”.
YouTube заявляє, що кілька факторів визначатимуть, чи розглядатиме він питання про видалення, зокрема, чи є контент зміненим або синтетичним (і чи розкривається він як такий), чи можна легко ідентифікувати особу, про яку йдеться, або чи є він реалістичним.
Компанія також зважить, чи можна вважати це пародією або сатирою. Ще одним фактором є те, чи йдеться про публічну особу (або іншу відому особу), яка “бере участь у чутливій поведінці”, як-от злочин, насильство або підтримка продукту чи політичного кандидата. TechCrunch відзначає першорядну важливість останнього критерію в цей вирішальний рік виборів.
Нова політика підпадає під порушення конфіденційності YouTube, а не під оманливий контент. У більшості випадків компанія тепер вимагає пред’явлення претензій від першої сторони. Найбільш помітними винятками є випадки, коли особа є неповнолітньою, не має доступу до комп’ютера або померла.
YouTube дасть передбачуваному порушнику 48 годин, щоб відреагувати на скаргу. Якщо протягом цього часу вона буде видалена, справу буде закрито. Якщо ні, YouTube перегляне її.
У документації пояснюється, що видалення означає повне видалення відео (а також видалення імені та особистої інформації людини з назви, опису та тегів, якщо це можливо). Іншим варіантом є розмиття облич. Також пояснюється, що робити кліп приватним не можна, оскільки це дозволить постеру легко зробити його знову публічним.
YouTube не здійняв галасу з приводу цієї зміни, але натякнув на неї раніше цього року, коли виклав свою політику щодо відео, створеного штучним інтелектом. Тоді компанія пообіцяла:
“Паралельно, як ми вже повідомляли раніше, ми продовжуємо працювати над оновленим процесом забезпечення конфіденційності, щоб люди могли вимагати видалення згенерованого ШІ або іншого синтетичного чи зміненого контенту, який імітує особу, що може бути ідентифікована, включно з її обличчям або голосом”.