Samsung підіймається на перше місце на ринку OLED-моніторів загалом та домінує на ринку ігрових моніторів
Samsung випустила свій перший OLED-монітор лише рік тому – 34-дюймовий Odyssey OLED G8 (G85SB) – і вже піднялася на вершину цього ринку. За даними IDC, у 2023 році на Samsung припадало 28,3% від кількості OLED-моніторів, проданих у світі.
Що стосується доходу, то компанія отримала 34,7% від загального доходу з продажу OLED-моніторів.
Зовсім недавно компанія представила кілька OLED-моніторів Odyssey на виставці CES 2024. Це були вигнутий 49-дюймовий G95SD та пара пласких варіантів – 32-дюймовий G80SD та 27-дюймовий G60SD. 49-дюймова модель отримала нагороду CES 2024 Innovation Awards Honoree.
Так чи інакше, Samsung також святкує свій 5-й рік поспіль на вершині ринку ігрових моніторів з 20,8% часткою ринку за доходами (ці цифри базуються на даних IDC за 4 квартал 2023 року). З 2023 року «ігровий монітор» визначається як такий, що має частоту оновлення 144 Гц або вище, до цього – 100 Гц або вище.
Для порівняння, ігрові монітори склали близько 16% від усіх поставок моніторів минулого року. Ігрові монітори, а також звичайні та преміум-монітори стали однією з причин відновлення ринку (який мав важкий старт у першій половині 2023 року).