Fairphone планує розширити свою присутність на 23 нові ринки та досягнути цінової точки у 400 євро
До цього моменту компанія Fairphone була нішовим гравцем з акцентом на модульність, можливість ремонту та сталість, але тепер у компанії новий генеральний директор і вона має набагато більші плани, ніж раніше. Рейнєр Гендрікс, новий керівник, раніше працював у компаніях Vodafone та KPN, і приєднався до Fairphone з Leaseweb. Хоча у нього немає досвіду у виробництві смартфонів, він вважає, що його роль полягає в “розумінні клієнта”, і це однаково в усіх галузях.
У Гендрікса великі плани для бренду. Fairphone запуститься на 23 додаткових ринках цього року, з Австрією та Швейцарією уже в роботі, а також знайдено партнера по продажах для Великої Британії. Продукцію Fairphone будуть пропонувати оператори зв’язку, а також дистриб’ютори на цих ринках, що робить їх набагато більш помітними, ніж коли-небудь раніше.
Новий генеральний директор хоче в кінцевому підсумку зорієнтуватися на цінову точку у 400 євро, що приблизно на 300 євро менше, ніж коштує Fairphone 5, остання модель. Щоб досягти цього, Fairphone наближається до співпраці з Google та Qualcomm.
Гендрікс каже, що поточна модель “відповідає на 80% потреб клієнтів”, що недостатньо для привернення значної кількості споживачів – насправді, бренд продав лише 235 000 одиниць минулого року, більшість з них в Німеччині (яка є одним із його найбільших ринків разом із Нідерландами).
Щоб проілюструвати це, слід зауважити, що весь ринок смартфонів в Німеччині минулого року склав 20 мільйонів. Щоб бути більшим, ніж просто точкою на радарі, Fairphone має пройти далеко за межу 80% потреб клієнтів. Гендрікс каже, що люди хочуть зробити внесок (у сталість), але вони не хочуть жертвувати усім іншим у цьому процесі.
І це, схоже, на розумну ідею. Сподіваємось, що бренд зможе виконати свої обіцянки, оскільки він дійсно унікальний у сфері смартфонів. І ця унікальність не загублена для Гендрікса, який створив команду, яка працює над розповсюдженням його повідомлення через нові маркетингові канали.