New York Times: X Ілона Маска може втратити до $75 млн до кінця року через відтік рекламодавців

Соціальна мережа X, що належить Ілону Маску, може втратити до 75 мільйонів доларів доходу від реклами до кінця року, оскільки десятки великих брендів призупиняють свої маркетингові кампанії, повідомило в п’ятницю видання New York Times.

Минулого тижня Маск підтримав антисемітський пост на платформі, що призвело до того, що кілька компаній, включаючи Walt Disney і Warner Bros Discovery, призупинили розміщення своєї реклами на сайті, який раніше називався Twitter.

X завдав удару у відповідь і подав до суду на групу Media Matters, яка займається наглядом за ЗМІ, стверджуючи, що організація наклепницьки використала платформу, опублікувавши звіт, в якому говорилося, що реклама великих брендів, включаючи Apple та Oracle, з’явилася поряд з повідомленнями, що прославляють Адольфа Гітлера і нацистську партію.

У внутрішніх документах, з якими ознайомилося видання The New York Times цього тижня, перераховано понад 200 рекламних блоків таких компаній, як Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft, багато з яких припинили або розглядають можливість призупинити розміщення своєї реклами в соціальній мережі, йдеться у звіті.

У п’ятницю X заявила, що під загрозою опинився дохід у розмірі 11 мільйонів доларів, і точна цифра коливається, оскільки деякі рекламодавці повернулися на платформу, а інші збільшили витрати, йдеться у звіті.

Рекламодавці покинули X після того, як Маск купив її в жовтні 2022 року і зменшив модерацію контенту, що призвело до різкого зростання мови ненависті на сайті, за даними правозахисних груп.

Доходи платформи від реклами в США знижуються щонайменше на 55% у річному обчисленні щомісяця з моменту поглинання платформи Ілоном Маском, повідомляло раніше агентство Reuters.

Джерело Reuters
Не пропустіть