SMM і таргетована реклама — найефективніша стратегія для просування в соціальній мережі
Соціальні мережі давно перетворилися на потужний інструмент бізнес-просування. Серед численних стратегій просування в соціальних мережах саме поєднання SMM і таргетованої реклами є одним із найефективніших.
Чому варто комбінувати таргетинг і SMM
Таргет реклама Фейсбук і Facebook-просування сторінки мають низку переваг. Серед них:
- Точне потрапляння в ціль. Таргетована реклама дає змогу визначити конкретну аудиторію на основі різних параметрів, як-от стать, вік, інтереси, місце проживання. Завдяки таким налаштуванням рекламне повідомлення буде показане виключно вашій цільовій аудиторії.
- Підтримання органічного контенту. Комбінуючи таргетовану рекламу й просування в Інстаграм, ви покращите охоплення вашого органічного контенту. Завдяки таргету оголошення можуть бути показані людям, які раніше не були знайомі з вашим брендом, вони залучать їх стати підписниками вашої сторінки.
- Багатоканальний маркетинг. Шляхом комбінування SMM-розкрутки Інстаграм і таргетованої реклами ви можете створити єдиний багатоканальний маркетинговий підхід. Наприклад, ви можете використовувати контент у соціальних мережах для підвищення впізнаваності бренду, а потім використовувати таргетовану рекламу, щоб перетворити інтерес на продажі.
Уявімо, що ви власник інтернет-магазину, який продає товари для активного відпочинку, і у вас є акаунт в Instagram. В Instagram ви можете публікувати оригінальний контент з фотографіями своїх товарів, пости про пригоди клієнтів і корисні поради щодо вибору спорядження. Потім, використовуючи таргет в Instagram, необхідно лише визначити аудиторію, яка цікавиться активним відпочинком. Завдяки цьому користувачі, яким цікава подібна тематика, підпишуться на ваш Інстаграм, перейдуть на сайт і зроблять покупку.
Як SMM і таргетинг підвищують ефективність ведення сторінок у соціальних мережах
Комбінація SMM і таргету — потужний інструмент для залучення й утримання аудиторії та конвертації. Так, SMM створює інтерес і залученість аудиторії за допомогою якісного контенту, що сприяє збільшенню кількості підписників і лояльності. А Instagram-реклама допоможе досягти конкретної цільової аудиторії, збільшивши ймовірність того, що користувачі здійснять необхідні цільові дії.
Якщо вам потрібна допомога в розробленні й реалізації ефективної стратегії SMM і таргетованої реклами, зверніться в агентство Ланет CLICK. Експерти компанії допоможуть вам досягти бажаних результатів.
З питань вартості послуг звертайтеся за телефоном +38 (044) 225-19-00 або пишіть нам: lanetclick@lanet.ua! Ми на зв’язку!