Apple обіцяє не підвищувати ціни на продукцію до 2030 року заради досягнення своєї “зеленої” мети
У міру того, як Apple наближається до своєї мети стати повністю вуглецево-нейтральною до 2030 року, компанія хоче переконатися, що клієнти знають, що вони не платять надбавку за нові пристрої.
Виступаючи на конференції Reuters NEXT цього тижня, віце-президент Apple з питань екології, політики та соціальних ініціатив Ліза Джексон підтвердила, що Apple не підвищує ціни, щоб компенсувати витрати на свої ініціативи зі скорочення викидів вуглецю.
Це означає, що клієнти Apple не платять надбавку, щоб допомогти підтримати будь-яке додаткове підвищення цін, пов’язане з зусиллями компанії, спрямованими на захист навколишнього середовища. “Ми не включаємо в ціну надбавку за роботу, яку ми виконуємо”, – сказала Джексон.
Джексон також підкреслила, що Тім Кук “задав тон” цим ініціативам. “Я хочу зробити це так, щоб інші компанії могли сказати, що це не тому, що вони – Apple, – пояснила Джексон. “Це тому, що вони розуміють, як зробити так, щоб чиста енергія та матеріали, придатні для вторинного перероблення, працювали у виробничих ланцюжках і зменшували викиди”.
Крім того, Джексон розповіла про ініціативи Apple з перероблення рідкоземельних елементів та інших матеріалів, включаючи роботу з меншими компаніями. “Це те, куди Apple може інвестувати, а потім допомагати масштабувати та залучати (інші) компанії”, – сказала вона.
Apple Watch Series 9 був представлений у вересні як “перший в історії Apple продукт з нульовим рівнем викидів вуглецю”. Apple Watch SE 2 та Apple Watch Ultra 2 також тепер є вуглецево-нейтральними. Однак компанія зазначає, що це стосується лише “окремих комбінацій корпусу та ремінця” Apple Watch.