Суцільне розчарування: реальний запас ходу популярних електромобілів зовсім не відповідає заявленому
Фахівці з британського видання What Car вирішили провести тест на реальний запас ходу електромобілів за умов спекотної погоди. Для цього вони обрали 12 популярних моделей. Вибір спекотної погоди був обґрунтований тим, що на морозі зазвичай зменшується запас ходу у всіх електромобілів, в той час, як влітку заявлений і реальний запас повинні бути приблизно однаковими. Проте результати тесту виявились несподіваними.
Для досягнення об’єктивності експерти випробовували автомобілі до повної розрядки після повної зарядки. Під час тесту електрокари пройшли три різних сценарії. Спочатку автомобілі розганялися і рухалися зі швидкістю до 48 кілометрів на годину, потім перейшли до більш вимогливих умов, подолавши відстань близько 6,5 кілометрів із середньою швидкістю 80 кілометрів на годину. На наступному етапі автівки їхали 13 кілометрів зі швидкістю 112 кілометрів на годину, після чого всі сценарії повторювалися.
Усі 12 електромобілів вирушили на трасу одночасно, і поступово сходили з дистанції ті моделі, які проїхали найменший шлях на одному заряді. Експерти залишилися розчаровані результатами дослідження, оскільки жоден з електромобілів не здатний подолати відстань, яка б відповідала вказівкам виробників у їхніх технічних характеристиках.
Реальний запас ходу має такий вигляд:
- Mercedes-Benz EQE — 529 км (заявлено 587 км).
- Tesla Model 3 LR — 521 км (602 км).
- Hyundai IONIQ 6 — 470 км (544 км).
- Genesis GV60 — 450 км (517 км).
- Tesla Model 3 RWD — 422 км (491 км).
- MG4 — 407 км (452 км).
- Smart #1 — 394 км (439 км).
- Volkswagen ID.Buzz — 380 км (410 км).
- BYD Atto 3 — 346 км (418 км).
- Renault Zoe — 233 км (300 км)
- Fiat Abarth 500e — 222 км (300 км).
- BMW i3 — 103 км (253 км).