YouTube зробить реклами довшими, як на телебаченні
Відеохостинг YouTube змінює принципи реклами на своїй платформі, повертаючи нас до традиційного телебачення. Заміст того, щоб пропонувати короткі, але часті реклами, YouTube впровадить довші рекламні паузи. Проте їхня кількість буде меншою.
У компанії вважають за краще дати глядачам більше часу, щоб надолужити пропущене між вмістом. Розробники виявили, що в середньому жителі США дивляться YouTube 21 хвилину. Вони провели дослідження, результати якого показало, що 79% користувачів хотіли б тривалу, але одноразову рекламну паузу, ніж весь час перериватись на рекламу.
У YouTube керувалися підходом телебачення Великобританії, де можна принести чашку чаю і навіть випити її, поки йде реклама. А в американських телешоу часто вмикають короткі, але часті перерви.