Call of Duty: Mobile за півтори дні принесла розробникам 2 млн доларів
Новий мобільний шутер з неймовірною швидкістю набирає обертів і приносить компанії Activision пристойний прибуток
Сьогодні, 3 жовтня, 2 дні по анонсу американська дослідницька компанія Sensor Tower повідомила статистичні дані про мобільний шутер Call of Duty: Mobile від Tencent і Activision. Як стало відомо, за перші 12 годин після офіційного релізу гру встановили у трьох мільйонів користувачів, а через 2 дні їх кількість перевищила позначку в 20 млн людей.
Як для мобільного шутера, то це дуже хороший результат, тому що цей жанр зазвичай не користується підвищеним попитом у користувачів.
Просто гра має так багато фанатів, що це дозволило в найкоротший термін заробити пристойний прибуток – за півтора дня проект приніс розробникам понад два мільйони доларів.
Цифра значна, проте варто враховувати, що для двадцяти мільйонів геймерів це не так вже й багато. Виходить, що кожен десятий прихильник Call of Duty: Mobile витратив на новий шутер в середньому один долар. Ось тільки потрібно враховувати, що вартість бойового пропуску становить десять доларів і його, швидше за все, купують в першу чергу.
Відповідно, число геймерів, які витратили реальні гроші на шутер, насправді набагато менша. Також варто відзначити, що співробітники Sensor Tower порахували установки Call of Duty: Mobile відразу від двох видавців – Activision і Garena. Ймовірно, співробітники Garena відповідають за реліз шутера в Азії, а Activision за Європу, країни СНД і США. Якщо вірити інформації аналітичної компанії, найбільша аудиторія новинки розташована в Індії, на цей регіон припадає 14% прихильників стрілялки.
Детальну інформацію про інші регіони представники Sensor Tower не пропонують.
Нагадуємо, що Call of Duty: Mobile вийшла 1 жовтня на iOS і Android. Гра є умовно-безкоштовним шутером від першої особи з королівською битвою і великим набором карт з оригінальних частин Call of Duty.