IKEA завойовує місце на ринку технологій «розумного будинку»
У Google і Amazon може з'явитися серйозний конкурент
Найбільша мережа з продажу меблів протягом двадцяти років робить великі інвестиції в цій області, щоб зайняти місце на ринку нарівні з великими гравцями, такими як Google і Amazon.
Компанія активно розширює асортимент «розумних» товарів. Цього літа компанія спільно з Sonos випустила колонки, вбудовані в лампу і розумні жалюзі, які можна контролювати за допомогою програми.
Виконавчий директор Inter Ikea Торбйорн Луф повідомив Financial Times, що компанія розглядає такі продукти, як очисники повітря, щоб розширити свій зростаючий список розумних продуктів, в якому вже є «розумні» колонки, жалюзі і лампочки. «Ми вважаємо, що це дуже цікава область для нас. Ми хочемо спростити її і зробити доступною. Я думаю, що IKEA могла б відігравати провідну роль на ринку технологій для «розумного будинку», – сказав він.
Глава IKEA Home Smart Бьорн Блок підтвердив, що компанія планує значно збільшити кількість «розумних» товарів. Створюючи нові продукти, IKEA хоче допомогти вирішити такі глобальні проблеми, як нестача води і забруднення повітря.
Він також підкреслив, що розглядає інші технологічні компанії не тільки як конкурентів, а й як об’єкти для співпраці. На його думку, разом вони повинні створювати продукти, які вирішують проблеми. «Це повинна бути не тільки IKEA. Ми любимо змішаний підхід. В області створення «розумного будинку» потрібно чимало гравців, в тому числі і нішевих».