Розробники гри “Байрактар” розповіли про процес її створення
Минулого місяця в Мінцифри повідомили, що виконали побажання українців, створивши гру, де можна керувати безпілотником “Байрактар” і знищувати орків, які прийшли на нашу землю. Ця гра в додатку “Дія” створила справжній фурор серед українці, адже це “цифрове заспокійливе”.
Тепер розробники гри Євгеній Горбачов, Chief Product Officer в Diia Company, розповів, як вона створювалась. За його словами, вони звернулись до iLogos Game Studios. У компанії відповіли, що згідні створити гру як волонтери. У команду увійшло 6 розробників і 1 зовнішній спеціаліст.
“Спочатку була проста ідея – 2D-стрілялка. Але наша команда її доопрацювала і запропонувала зробити з 3D-модифікаціями”, – каже розробник Микола Мінаєв. Далі почали прописувати весь функціонал гри, вирішували, як потрібно переміщувати приціл, розраховувати снаряди тощо. Потім вирішили зробити дизайн гри кольоровим.
Найважче, за його словами, було зробити тіні (тому що на слабких пристроях вони б не відображались правильно) та панель управління “Байрактаром”. Щодо останньої, то важливо було зробити її схожою на справжню.
“Спочатку зробили дорогу, блокпости. З’явилась ідея додати річку, яка не дозволить розруйнувати ворожу техніку одночасно з двох сторін. Це додаткове випробування для гравця”, – каже Дмитро Гедзь.
До речі, після війни грою, ймовірно, скористатися не вдасться, тому що вона дає велике навантаження на “Дію”.