Швидке просування товарів та послуг за допомогою телефонних опитувань
Проведення опитувань входить до переліку маркетингових інструментів, які дозволяють вивчити думку споживачів стосовно товарів та послуг. Деякі компанії користуються послугами сторонніх консультантів або намагаються спрогнозувати зацікавленість потенційних клієнтів самостійно, використовуючи інші методи. Це займає багато часу, має високу ціну та при цьому не завжди є доцільним та результативним.
Найшвидше отримання об’єктивної та чесної інформації надає телефонне опитування, яке також дозволяє знайти ідеї для подальшого розвитку бренду або зміни напрямку виробництва. При цьому керівництво фірми може зекономити гроші на дорогій аналітиці та дізнатися думку користувачів з перших днів продажів.
Переваги послуги
Слід виділити декілька основних переваг, які надає власникам бізнесу телефонне опитування:
- Швидкість. Висока динаміка оцінювання результатів випуску нових товарів, послуг або акцій надає можливість своєчасно реагувати та усувати недоліки.
- Зменшення навантаження на співробітників. Після задавання системі алгоритму опитування вона починає здійснювати дзвінки в автоматичному режимі.
- Отримання чесних даних. Клієнти є незацікавленими особами, тому в них не має сенсу перехвалювати компанію. Користувачі також часто висловлюють свою незалежну думку з метою покращення товарів або сервісу.
- Ведення звітності. Усі автоматичні дзвінки зберігаються у базі даних, а потім систематизуються у зручні звіти, доступні у будь-який час.
- Створення бази даних. Система може розподіляти клієнтів згідно з їхніми інтересами та формувати базу для надання індивідуальних пропозицій.
- Оптимізація витрат. Телефонне опитування надає можливість самостійно оцінювати продукт, не користуючись послугами дорогих аналітиків.
- Виграш у часі. Експрес-опитування за анкетою у 8-10 запитань дозволяє збільшити кількість опитаних клієнтів до 30-40 осіб приблизно за 3 години.
Завдяки телефонним опитуванням з’являється можливість дізнатися про реальне ставлення споживачів до продукту компанії. Це надає можливість зрозуміти, у якому напрямку слід розвивати бізнес, а також дізнатися про конкурентні переваги власних товарів та послуг.
Етапи проведення опитування
Професійні послуги телефонного опитування містять у собі наступні етапи:
- Розробка анкети. Насамперед маркетологи розробляють перелік грамотно сформульованих запитань, які повинні відповідати конкретним цілям дослідження.
- Проведення опитування. Дану функцію виконують лише досвідчені інтерв’юери на професійному обладнанні, яке забезпечує якість зв’язку.
- Складання звітної документації. Спеціалісти компанії заповнюють відповідні анкети та складають для замовника звіт, який є доступним в online-системі 24/7.
- Висунення пропозицій. На основі розгорнутих аналітичних звітів експерти складають перелік рекомендацій стосовно усунення виявлених проблем та недоліків.
У разі необхідності фахівці компанії можуть представити розширену анкету із додатковими графами, які містять інформацію про контактних осіб для створення бази потенційних клієнтів.