Changan C385 з 700 км без підзарядки зійшов з конвеєра
Перший електричний ліфтбек Changan C385, який має надійти у продаж наступного року, зійшов з конвеєра. Автомобіль отримав низку цікавих технологій.
Changan C385 побудований на базі архітектури CHN, яка була розроблена для електромобілів силами трьох компаній: Changan, Huawei та CATL. На цій же платформі побудований і футуристичний кросовер Avatr 11, представлений в середині листопада.
Changan C385 оснащений розумною системою паркування APA 7.0, яка дозволяє автомобілю самостійно знайти вільне місце на парковці та займати його. Водій може йти у своїх справах, автомобіль впорається без його допомоги.
Цікавим фактом є підготовка автомобіля до зимових умов. Changan C385 оснащений імпульсною системою обігріву, яка дозволяє розігріти електропривод та батарею автомобіля до 20° C всього за 5 хвилин. Ця система, як стверджує джерело, дозволить збільшити дальність ходу. За цим параметром Changan C385 може бути порівняний з вищезгаданим Avatr 11, який має запас ходу 700 км і розганяється від 0 до 100 км/год менш ніж за 4 секунди.
Китайські електромобілі рідко мають опціональну функцію підігріву тягової батареї. Наявність цієї функції Changan C385 дозволяє припустити, що його планують використовувати в інших країнах з холодним кліматом.