ZEPP HEALTH збільшила глобальні поставки в третьому кварталі 2021
Власні бренди Amazfit і Zepp - лідери в чотирьох країнах
Купертіно, штат Каліфорнія – 23 грудня 2021 року – Zepp Health (NYSE: ZEPP) продовжує стрімкий зріст у світових постачаннях смартгодинників у третьому кварталі 2021 року, згідно з даними Quarterly Wearable Device Tracker від International Data Corporation (IDC), провідної аналітичної компанії інформаційних технологій.
Глобальні постачання від двох незалежних брендів Zepp Health, Amazfit і Zepp, перевищили щорічні темпи зростання ринку смартгодинників в цілому, показавши вражаюче зростання серед п’яти найбільших світових лідерів ринку.
Zepp Health також продемонструвала видатні показники в низці країн і регіонів у третьому кварталі 2021 року, займаючи перше місце в Бразилії, Чехії, Росії та Індонезії, з часткою ринку, що перевищує 30% в перших двох країнах. А в Італії, Таїланді та Іспанії Zepp Health займає друге місце за обсягами поставок з часткою ринку близько 20% в кожній з країн.
Компанія посіла третє місце в Мексиці, четверте в Німеччині, Південній Кореї та Японії, і п’яте в Індії та Саудівській Аравії, де потенціал зростання залишається високим.
Крім того, деякі з найпопулярніших смартгодинників Amazfit досягли високих результатів продажів на Amazon в Чорну п’ятницю і Кіберпонеділок. В Іспанії Amazfit посів 6 місце з 10 бестселерів Amazon у категорії смартгодинників. Серед них Amazfit GTR 47mm та Band 5 посіли перше і друге місце відповідно. Amazfit GTR 47mm також був визнаний “Вибором Amazon”.
Щоб продовжувати стимулювати зростання, Zepp Health запустила хвилю святкових рекламних акцій у відповідь на підвищений інтерес споживачів у всьому світі, незалежно від віку. Так, у рамках акцій в Україні представлені таі моделі: Bip U за акційною ціною 1299 грн, GTS 2 mini вартістю 2299 грн, GTS 2/GTR 2 Sport за 3999 грн і GTR 2 Classic вартістю 4499 грн.