Через нову політику конфіденційності власники соцмереж втратили мільярди доларів
Через нові функції конфіденційності Apple власники соціальних мереж Facebook, Twitter, Snapchat і YouTube втратили майже $10 млрд доходу в другій половині 2021 року. Про це інформує Financial Times, посилаючись на власне дослідження.
Більшість користувачів iPhone та iPad відмовилися від відстеження з використанням функції Apple App Tracking Transparency (ATT), яка змушує розробників запитувати користувачів про стеження перед збиранням інформації для реклами.
Дані у звіті сторонньої компанії Lotame показують, що Meta, YouTube, Twitter та Snap втратили $9,85 млрд доходу у третьому та четвертому кварталах 2021 року, при цьому Snapchat та Facebook постраждали найбільше. Аналітики підрахували, що чотири технологічні платформи втратили 12% виторгу у другому півріччі 2021 року.
Минулого тижня генеральний директор Meta Марк Цукерберг звинуватив зміни політики конфіденційності Apple у низьких фінансових показниках корпорації цього року.