Нова реклама Galaxy Note 10 розповідає про функцію, якої немає в iPhone 11
Samsung любить тролити свого головного конкурента, і недолік нових смартфонів Apple знову зіграв на руку корейцям
Головним нововведенням флагманів iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max від компанії Apple стала вдосконалена система камер з використанням трьох датчиків. Незважаючи на те, що нова потрійна камера задіює передові технології і машинне навчання, в ній, як і раніше, не реалізовані деякі очікувані функції.
В черговий раз цим вирішив скористатися головний конкурент Apple Samsung. Одночасно з початком прийому попередніх замовлень в США південнокорейський технологічний гігант випустив рекламу Galaxy Note 10 – в ній розповідається про функцію, якої немає в iPhone 11.
На офіційному YouTube-каналі Samsung з’явилося 15-секундне відео під назвою «Зосередьтеся на тому, що важливо, з ефектом “Живий фокус” для відео на Galaxy Note 10 »(Focus on What Matters with Live Focus Video on the Galaxy Note 10).
У ролику показано хлопця з iPhone і дівчину з Galaxy Note 10, які знімають особливий момент своїх друзів – пропозицію руки і серця. Дівчина з Galaxy Note 10 в режимі реального часу додала в відео глибину, перетягнувши повзунок для регулювання живого боке.
Користувач iPhone не зміг так зробити, після чого показується повідомлення «Чогось не вистачає … .не знаю?» (Missing a little …. je ne sais quoi?) І користувач iPhone просто прибирає смартфон в кишеню.
В цілому ця ситуація виглядає досить цікаво.
Нагадаємо, в iPhone 11 були поліпшені можливості режиму «Портрет». Тепер можна використовувати одночасно дві камери (основний датчик і телеоб’єктив) для створення фотографій з поліпшеним ефектом боке. Проте Apple не пропонує нічого схожого на ефект «Живий фокус» як у Samsung, роблячи акцент на фірмовий нічний режим і нові інструменти для редагування відео. В даний час користувачам iPhone доводиться покладатися на сторонні додатки для отримання аналогічних функцій.