Epson та National Geographic об’єдналися проти глобального потепління та зміни клімату

Epson та National Geographic об’єднали зусилля заради збереження вічної мерзлоти у полярних регіонах та запустили кампанію «Turn Down the Heat»

За прогнозами вчених до 2100 року верхній шар вічної мерзлоти може повністю  розтанути, що призведе до значних екологічних змін: підвищення рівня світового океану та викиду близько 950 млрд тонн метану до атмосфери. Спільна кампанія Epson та National Geographic створена для інформування про те, як підприємства можуть зробити свій внесок у боротьбу з глобальним потеплінням, та для популяризації тренду на екологічність. Пропоновані методи збереження вічної мерзлоти будуть презентовані у серії відеоматеріалів, інфографіці та онлайн контенті, який буде розміщено на сайті heatfree.epson.com.

«Арктика буквально тане на очах. За нашими оцінками до 10% очікуваного глобального потепління в цьому столітті може бути викликано  таненням зон вічної мерзлоти, наслідки якого відчує уся планета. Усе залежить від  наших дій та прийнятих рішень, адже відповідальне використання технологій та ресурсів на глобальному рівні та свідомий вибір кожного роблять внесок у захист та збереження навколишнього середовища», — зазначила лице кампанії «Turn Down the Heat» Кейті Волтер Ентоні, еколог та експерт National Geographic, яка досліджує наслідки зміни клімату в арктичних обсерваторіях.

Зменшення енергоспоживання — один з ключових факторів у боротьбі з глобальним  потеплінням, проте велика кількість технологій, що застосовуються на виробництві, потребує суттєвих енерговитрат. Тренд на  екологічність задають принтери та БФП від Epson на основі технології Heat-Free. Вони споживають менше електроенергії, використовують мінімальну кількість ресурсних деталей та менше впливають на навколишнє середовище.

«В Epson ми насамперед керуємось принципами сталого розвитку та прагнемо знизити так званий екологічний слід не лише нашої компанії, але й допомогти це зробити нашим клієнтам та партнерам. Сподіваємось, що разом ми зробимо свій внесок у вирішення глобальних екологічних проблем за допомогою технологій Epson», — розповідає Ясунорі Огава, президент групи компаній Epson.

Кампанія пропонує 5 ключових правил для бізнесу, котрі можуть допомогти зберегти зони вічної мерзлоти:

  1. Зменшення тепла, що виділяється: офісніпристрої можуть виділяти значну кількість тепла, саме тому краще обирати пристрої на основі технологій без нагріву, що допоможе компанії відповідати вимогам ESG (Екологічного, соціального та корпоративного управління).
  2. Перехід до економіки замкнутого циклу: на будь-якому виробництві генерується значна кількість тепла. Перехід до економіки замкнутого циклу дозволить отримувати з переробленої сировини нові предмети, які, після закінчення терміну використання, будуть перероблені.
  3. Перехід на поновлювані джерела енергії та розумне споживання водних ресурсів: основою для роботи будь-яких підприємств повинні стати екологічно чисті та поновлювані джерела енергії, оскільки видобуток корисних копалин значно збільшує температуру атмосфери.
  4. Відповідність принципам сталого розвитку всіх учасників ланцюга постачання: сталий розвиток є ключовим фактором сучасного бізнесу. Компаніям, які прагнуть відповідати цьому принципу, необхідно бути «прозорими» у своїх кроках щодо поліпшення екологічної ситуації та обирати постачальників і партнерів, які так само піклуються про суспільство і навколишнє середовище.
  5. Планування і турбота про майбутнє: для порятунку нашої планети залишається все менше часу, і компаніям недостатньо всього лише відмовитися від використання паперу або встановити баки для роздільного збору сміття — необхідний чіткий план з досягнення нульового балансу викидів вуглецю, що враховує всі можливості: від використання поновлюваних джерел електроенергії до розумного споживання і збереження водних ресурсів.

Детальна інформація про кампанію на офіційному сайті Turn Down the Heat https://www.nationalgeographic.com/environment/article/paid-content-turn-down-the-heat.

Не пропустіть