Створення сталої екосистеми: роль OPPO як відповідального світового бренду

Втілюючи місію бренду «Технології для людства, доброта для всього світу», OPPO робить кроки до сталого довкілля в майбутньому.

Сьогодні провідний світовий бренд інтелектуальних пристроїв OPPO демонструє свій річний внесок у сталий розвиток довкілля та корпоративні підходи до збереження екології, що застосовуються в компанії з 2004 року. Досягнення OPPO покращують добробут усіх: користувачів, працівників і суспільства загалом.

«Із моменту заснування у 2004 році OPPO прагне покращувати добробут працівників, клієнтів і партнерів, а також позитивно впливати на навколишнє середовище та суспільство загалом. Увесь цей час сталість довкілля була невід’ємною частиною нашої стратегії розвитку, що спонукала нас впроваджувати інновації та пропонувати користувачам найкращі продукти й послуги у сфері інтернету досвіду. Втілюючи місію бренду “Технології для людства, доброта для всього світу” та залишаючись вірними філософії BenFen, ми й надалі інвестуватимемо в сталість. Роблячи це, ми також сподіваємося на співпрацю з партнерами в цій сфері, що дасть змогу спільними зусиллями будувати краще майбутнє для людей у всьому світі», — сказав Тоні Чен, засновник і генеральний директор OPPO.

Досягнення OPPO на шляху до сталого довкілля засвідчені інститутом TÜV Rheinland, який визнав внесок бренду, спираючись на міжнародні стандарти. Ця незалежна перевірка підтверджує досягнення OPPO у циркулярній економіці, яка має пріоритетом використання стійких матеріалів і мінімізацію відходів. Зараз OPPO застосовує підхід сталого виробництва на всіх етапах, від розробки дизайну та вибору упаковки до модернізації устаткування й обробки матеріалів. Тож не дивно, що TÜV Rheinland сертифікував також управління ресурсами OPPO та засвідчив зменшення викидів.

Вважаючи себе громадянином світу із солідарною соціальною відповідальністю, OPPO співпрацює з постачальниками, які розділяють цінності сталого довкілля. Так, Кодекс поведінки OPPO щодо соціальної відповідальності забороняє постачальникам здійснювати незаконні чи неетичні дії, зокрема монопольну поведінку, підкуп і корупцію.

Ці зусилля зумовили низку важливих досягнень у 2020 році.

Як внесок в економіку замкненого циклу у 2020 році компанія OPPO переробила в 13 разів більше продуктів, ніж у 2019 році. Перероблений пластик становить 35 % пластичного матеріалу, з якого зроблено елементи смартфонів. Загальні відходи виробництва зменшилися на 42,7 %, а непрямі викиди парникових газів — на 20 %.

Що стосується людського чинника, то добробут працівників OPPO завжди ставиться на перший план. У 2020 році компанія організувала понад 670 тис. годин освітніх сесій і навчальних програм, щоб допомогти персоналу у плануванні та розвитку кар’єри. Так само серйозно OPPO ставиться до благополуччя мільйонів користувачів, вживаючи заходів для захисту конфіденційності даних. Ідеться про додавання низки інноваційних функцій до операційної системи ColorOS 11, а також про дотримання суворих стандартів конфіденційності даних, як-от ISO (ISO/IEC 27001, 27018, 29151), TrustArc та ePrivacy.

Унаслідок пандемії COVID-19 OPPO об’єдналася зі світовою спільнотою та мобілізувала ресурси для надання допомоги й підтримки людям у всьому світі. На Філіппінах компанія співпрацювала з громадською організацією «Врятуй дітей», щоб допомогти студентам отримати дистанційну освіту, для чого пожертвувала 100 смартфонів OPPO A12e та 100 гарнітур Bluetooth Rock Space. У Таїланді OPPO подарувала понад 20 тис. масок N 95 медичним працівникам лікарні Сірірадж у Бангкоку та медичні набори для 13 лікарень по всій країні.

Компанія підтримувала громади й культуру у всьому світі за допомогою таких ініціатив, як програма відновлення мистецьких проєктів Renovators. У 2020 році OPPO запустила другу програму Renovators, надавши майданчик для розкриття творчого потенціалу 3 тис. студентів зі 150 провідних університетів світу.

Значний тривалий вплив на сталість довкілля вимагає стратегічного мислення та відданості. OPPO продовжуватиме власні ініціативи зі сприяння сталому розвитку, співпрацюючи з галузевими партнерами, щоб забезпечити краще майбутнє для всіх.

Повний звіт про внесок компанії в сталий розвиток у 2020 році незабаром буде доступний на офіційному веб-сайті OPPO. Будь ласка, залишайтеся з нами!

Не пропустіть