Засновник OnePlus представив прозорі навушники Nothing
Карл Пей раніше заявив, що його новий бренд Nothing може підірвати простір споживчих технологій за допомогою інноваційних та унікальних продуктів. Компанія дотримується своїх обіцянок — новий бренд Nothing представив свій перший продукт під назвою Concept 1 TWS. Це навушники, які отримали незвичайний дизайн з прозорим корпусом.
Це повністю бездротові навушники. Концептуальні Concept 1 відрізняються від конкурентів відсутністю брендингу та використанням прозорих матеріалів, завдяки чому можна розглянути більшу частину внутрішніх компонентів.
Пей зауважив, що це прототип, створений новим главою відділу дизайну Nothing Томом Ховардом. І, на жаль, саме таких навушників на ринку представлено не буде — їхній фінальний дизайн буде відрізнятися від того, що ми бачимо на рендері.
У Nothing відзначають, що Concept 1 символізує три ключові принципи, що визначають філософію дизайну компанії: невагомість, невимушеність і непідвладність часу.
Пей також пообіцяв, що в найближчому майбутньому він поділитися подробицями про новинку.