Японці представили твердотільний акумулятор з рекордною ємністю
Японська компанія Hitachi Zosen представила новий твердотільний акумулятор, пише Nikkei Asia. Повідомляється, що він володіє рекордною ємністю 1000 міліампер-годин, що в сім разів більше, ніж у попереднього такого джерела живлення цієї компанії.
Головною перевагою твердотільних акумуляторів є їх можливість працювати в широкому температурному діапазоні. Так, нова модель зберігає повну працездатність при температурах від -40 до +100 градусів за Цельсієм. І якщо перше важливо взимку, то друге означає, що такі акумулятори не бояться перегріву і значить допускають надшвидку зарядку електричною енергією високої потужності.
Щоб випробувати акумулятор, виробник домовився з Японським космічним агентством про відправку його на Міжнародну космічну станцію, де він послужить джерелом живлення для розташованої зовні камери.
Ємність в 1000 міліампер-годин хоча і є рекордною, але поки не можна порівняти з ємністю літій-іонних акумуляторів, що використовуються в електромобілях. Так, у елемента 2170 в Tesla Model 3 цей показник становить 5000, а в нових акумуляторах 4680 він буде істотно більше. Великі призматичні акумулятори, наприклад такі як Ultium від нових електромобілів GM, мають в сотні разів більшу ємність.
При цьому напруга твердотільного елемента живлення Hitachi Zosen 3,65 вольт, що майже не відрізняється від стандартного напруги літій-іонних акумуляторів. Іншими словами, п’ять нових елементів могли б замінити один елемент від Tesla Model 3.
Теоретично, з таких твердотільних елементів живлення можна було б зібрати батарею для електромобіля, просто збільшивши в ній кількість акумуляторів у п’ять разів. На жаль, ми не знаємо розмірів і ваги новинки від Hitachi Zosen і не можемо уявити, якою могла б вийти з них батарея.
Батареї з твердотільних акумуляторів є давньою мрією багатьох автовиробників. Зокрема, за чутками Toyota готується представити такий електромобіль вже в цьому році. Інші компанії вважають, що ця технологія не буде готова ще багато років.