Бренд Poco представив новий логотип і талісман
Сьогодні компанія Poco анонсувала новий логотип і талісман. На даний момент нова візуальна айдентика є ексклюзивною для індійського підрозділу бренду. Компанія також представила новий слоган — Made of Mad.
Новий талісман компанії, який виглядає як мешап смайликів, також є частиною нового логотипу. Відзначається, що логотип бренду викликає «баламутять емоції в умах споживачів і несе в собі уявлення про кожну людину, яка шукає більш широкі альтернативи мейнстріму».
Poco починав як суббренд Xiaomi ще в 2018 році. Він був орієнтований на клієнтів-ентузіастів з обмеженим бюджетом. У минулому році бренд став незалежним і тепер працює окремо від Xiaomi. Однак, незважаючи на наполегливе прагнення компанії до незалежності, Poco як і раніше ділиться виробничим і навіть фактичним обладнанням з Xiaomi.
Що стосується талісмана, то він покликаний «переглянути визначення божевілля».
За даними Counterpoint Research, Poco є третім за величиною брендом смартфонів в Індії за обсягом онлайн-продажів.