Epic показала інструмент для створення дуже реалістічних моделей людей

Студія Epic Games представила MetaHuman Creator — новий браузерний додаток, який дозволяє розробникам ігор і творцям контенту створювати реалістичні людські обличчя з анімаціями міміки, а також руху тіла.

MetaHuman Creator працює в хмарі через Unreal Engine від Epic з технологією Unreal Engine Pixel Streaming. Він не вимагає від комп’ютера великої обчислювальної потужності.

Крім прискорення складного процесу цифрового створення людини, на який зазвичай йде декілька тижнів або навіть місяців, інструмент також дозволяє командам легше масштабувати і створювати безліч типів персонажів, а також маніпулювати ними в режимі реального часу в самому інструменті за допомогою браузера.

«До цих пір одним з найважчих завдань в створенні 3D-контента було створення дійсно переконливих цифрових людей. Навіть найдосвідченішим художникам потрібна значна кількість часу, зусиль і обладнання тільки для створення одного персонажа», — сказав Володимир Мастіловіч, віце-президент Epic за технологіями цифрових людей.

Після того, як робота буде завершена, модель можна експортувати в будь-яку сучасну програму для захоплення руху (Link Face iOS, Cubic Motion, JALI тощо), а потім використовувати в відеоіграх, фільмах і навіть на телебаченні.

Джерело unrealengine
Не пропустіть