Китай вводить нові антимонопольні правила для технологічних гігантів
Китай ввів в країні нові антимонопольні правила, спрямовані на обмеження діяльності великих технологічних компаній країни.
Очікується, що ці керівні принципи посилять тиск на провідні інтернет-сервіси країни, зокрема на сайти електронної комерції, такі як Taobao, Tmall і JD.com від Alibaba Group. Закон також поширюється на платіжні сервіси, такі як Alipay Ant Group і WeChat Pay від Tencent Holding.
Правила опубліковані Державною адміністрацією з регулювання ринку (SAMR) на своєму веб-сайті, повідомляє Reuters. Зокрема вони забороняють примус продавців до обов’язкового вибору між найбільшими гравцями китайського онлайн-ринку. Регулятор також зазначив, що завадить компаніям вступати в цінову змову або застосовувати дані і алгоритми для маніпулювання ринком.
Причина впровадження цих нових правил пояснюється тим, що кількість повідомлень про антимонопольну поведінку, пов’язану з Інтернетом, зростає, і що регулятору все важче контролювати галузь.
Зауважимо, що SAMR вже почав антимонопольне розслідування щодо Alibaba Group. Регулятор вирішив вивчити вимогу компанії про те, щоб її партнери не вели бізнес з її конкурентами. Alibaba вже попередили про неприпустимість таких дій.