Lenovo демонструє рекордні результати другий квартал поспіль завдяки стратегії сталого розвитку
Компанія Lenovo Group звітує про рекордну виручку у третьому кварталі, яка склала $17,2 млрд та збільшилась на 22% рік до року. Основні бізнес-підрозділи компанії повідомляють про розвиток — завдяки цьому Lenovo демонструє рекордні показники другий квартал поспіль. Дохід до сплати податків зріс на 52% рік до року та сягнув $591 млн. Чистий прибуток також зріс на 53% та досяг $395 млн. Постійний розвиток компанії Lenovo забезпечує інноваційний портфель продуктів, який швидко адаптується до вимог “нової реальності” щодо роботи, навчання й розваг вдома. Інвестиції у трансформацію відкриватимуть нові можливості для довгострокового зростання. Базовий прибуток на акцію за третій квартал склав $3,31 цент (25,66 центів HK$).
«Рекордні показники у третьому кварталі — відображення нашого інноваційного портфоліо продуктів і досконалої операційної діяльності, що забезпечує розвиток усіх бізнес-напрямів компанії, — прокоментував Ян Юаньцін (Yang Yuanging), Голова ради директорів і генеральний директор Lenovo. — 2020 був складним роком, який значно змінив наш світ. Lenovo швидко відреагувала на вимоги ринку, нові тенденції у сфері праці й способу життя та досягла гарних результатів. Тепер, коли ми бачимо результати інвестицій у трансформацію, ми продовжуватимемо розвивати інновації, сервіси та продукти, впроваджувати “розумні” технології в різних сферах та забезпечувати сталий розвиток».
Бізнес-прогноз та економічні перспективи
Виклики 2020 року впливатимуть на бізнес у новому році, зокрема геополітична невизначеність, дефіцит компонентів у зв’язку з високим попитом, пандемія COVID-19. Втім, компанія Lenovo бачить позитивні перспективи на 2021 рік. “Нова норма” роботи, навчання та розваг із дому забезпечить довгострокове зростання попиту на пристрої та сформує вимоги до хмарних й інфраструктурних рішень.
Огляд бізнес-групи
Підрозділ Intelligent Devices Group (IDG) тримає лідерські позиції розвитку. Група PC and Smart Devices (PCSD) другий квартал поспіль демонструє рекордні показники. Виручка підрозділу сягнула $14 млрд, що на 27% більше рік до року. Група звітує про рекордний дохід до оподаткування — $925 млн, на 35% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року, а також про маржу прибутку на рівні 6,6%. Високі результати забезпечила швидка адаптація до мінливих потреб клієнтів у період “нової норми” роботи, розваг та навчання з дому. Компанія зосередилась на інноваціях, що дозволило посісти перше місце у світі з виробництва ПК. Завдяки цьому Lenovo — лідер на світовому ринку ПК із рекордною часткою 25,3%.
Компанія демонструє високі показники по регіонах. Північна Америка показала зростання у 60% рік до року, а перше місце за часткою ринку вперше посів регіон Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA). Азійсько-тихоокеанський регіон підвищив рентабельність до нового рекорду, а Китай збільшив поставки на 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Бізнес-група прогнозує, що ринок ПК зростатиме. Останні дані IDC підтвердили, що загальний об’єм ринку в 2020 році перевищив 300 мільйонів одиниць. У компанії переконані, що робота, навчання та розваги з дому стимулюватимуть клієнтів мінімізувати спільне використання та обирати один пристрій для кожної людини, тож попит на ПК, планшети та “розумні” гаджети зростатиме. Компанія триматиме фокус на інноваціях та нових потребах клієнтів, а також підвищуватиме рівень операційної діяльності, щоб задовольнити високий попит на пристрої у майбутньому.
Другий підрозділ IDG, Mobile Business Group (MBG), звітує про двозначне збільшення квартальної виручки. Компанія не лише відновила рентабельність бізнес-напряму, але й досягла найвищого показника від моменту приєднання Motorola. Завдяки партнерству з операторами мобільного зв’язку, а також розвиненому портфелю пристроїв, MBG продемонструвала двозначне і тризначне зростання у Європі та Азії відповідно. Компанія надалі покращуватиме пристрої та впроваджуватиме інновації 5G для успішного зростання напряму.
Підрозділ Data Center Group (DCG) звітує про рекордну виручку в $1,63 млрд, що стало можливим завдяки всебічному розвитку, та про підвищення рентабельності майже на один пункт рік до року. Напрями постачання хмарних послуг Cloud Service Provider, підприємств, малого і середнього бізнесу Enterprise and SMB business у річному обчисленні показали значне зростання на ринку. Виручка Enterprise and SMB business сягнула $1 млрд — це найвищий показник за останні три роки. Підрозділ систем зберігання даних Storage показав рекордну виручку й перевершив ринковий прогноз на 11 пунктів. Сегмент програмно-визначеної інфраструктури (Software Defined Infrastructure) також досяг найбільшого зростання виручки. Інфраструктуру як послугу TruScale (TruScale Private Cloud Infrastructure-as-a-Service) від Lenovo у поєднанні з корпоративним хмарним рішенням від SAP (HANA Enterprise Cloud) добре прийняли клієнти, що сприяє стабільному попиту. Водночас підрозділ тримає лідерську позицію в ТОП-500 суперкомп’ютерів. У майбутньому компанія планує задовольнити зростаючий попит на технологію гібридної хмари (Hybrid Cloud) та ІТ-інфраструктуру. Це дозволить Lenovo зростати, перевершуючи очікування ринку й збільшуючи рентабельність.
Підрозділ Intelligent Transformation прогресує — загальна виручка по рахунках від програмного забезпечення та послуг зросла на 36% показавши новий рекорд ㅡ майже $1,4 млрд, що складає понад 8% загального доходу Lenovo Group. Компанія показала зростання рік до року в напрямах доданих послуг і програмного забезпечення (Attached Service and Software), а також керованих послуг (Managed Service) і рішень (Solutions Services) майже на 26%, 73% та 49% відповідно. Сервіс “пристрій як послуга” (Device-as-a-Service) показав двозначне зростання (74%) у річному обчисленні. Крім того, виручка сегменту електронної комерції E-commerce зросла майже на 45% порівняно з аналогічним періодом минулого року та продовжила встановлювати нові рекорди. Ці неабиякі результати демонструють важливість інтелектуальної трансформації в процесі зростання Lenovo Group. Компанія планує й надалі використовувати свій досвід та можливості для створення “розумного” виробництва й освіти та смарт-рішень у галузі охорони здоров’я.
Нова організаційна структура на 2021/2022 фінансовий рік
Компанія Lenovo оголошує нову організаційну структуру, розроблену для капіталізації трансформації Lenovo Group за рахунок послуг. З 1 квітня 2021 року Lenovo об’єднає команди з надання послуг і рішень, а також можливості всієї компанії, щоб сформувати окрему організацію ㅡ групу рішень і послуг Solutions & Services Group. SSG сприятиме перетворенню компанії, пропонуючи додаткові рішення через “розумні” вертикалі, додані й керовані послуги та “пропозиції як послуги”, включаючи DaaS та Truscale™.
Тепер бізнес Lenovo буде розділений на три основні напрями, що відповідають 3S-стратегії компанії: “розумний” Інтернет речей (Smart IoT), смарт-інфраструктура (Smart Infrastructure) та “розумні” вертикалі (Smart Verticals). З 1 квітня 2021 року Lenovo Group матиме наступну структуру:
- IDG (Intelligent Devices Group) буде сфокусована на Smart IoT;
- ISG (Infrastructure Solutions Group, раніше була DCG (Data Center Group), орієнтована на Smart Infrastructure;
- SSG (Solutions & Services Group) працюватиме над Smart Verticals&Services.
На глобальному рівні IDG очолить Лука Россі (Luca Rossi), який виконує обов’язки старшого віцепрезидента (SVP) та президента PCSD у регіоні Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA) й Латинської Америки. ISG і надалі очолюватиме Кірк Скауген (Kirk Skaugen). Нещодавно створену глобальну групу Lenovo Solutions&Services Group (SSG) очолить Кен Вонг (Ken Wong), який нині SVP і президент PCSD Азіатсько-тихоокеанського регіону.
Торгові організації Lenovo на ринках у всьому світі поділять на підрозділи за географічною ознакою на китайський China Geo та Міжнародну організацію продажів International Sales Organization, що забезпечить більше синергії та ефективності між бізнес-групами. Першу очолить Лю Цзюнь (Liu Jun) (зараз EVP та Президент IDG у Китаї), а другу — Метью Зелінськи (Matt Zielinski), який нині SVP та Президент PCSD регіону Північної Америки. Всі п’ять лідерів груп будуть підпорядковані безпосередньо Ян Юаньціню (Yang Yuanging) та засідатимуть у Виконавчому комітеті Lenovo (LEC).
Джанфранко Ланчі (Gianfranco Lanci), корпоративний президент та головний операційний директор (COO) Lenovo, оголосив про свої плани покинути компанію з вересня 2021 року. До цього часу він виконуватиме обов’язки президента та COO Lenovo Group і відповідати за глобальні ділові операції компанії в усіх бізнес-групах та торгових організаціях.