Відмічений в 2020 році численними нагородами бренд realme кардинально змінює мобільну індустрію
Шеньчжень, Китай, 11 січня 2021. 2020 рік став знаковим для компанії realme, завдяки отриманню численних нагород і міжнародного визнання за якість своєї продукції і успіхи в бізнесі. Незважаючи на всі труднощі минулого року, 2020 став для realme роком тріумфального сходження.
Багато в чому комерційний, корпоративний і інноваційний успіх realme пояснюється ясним і точним баченням цілей і перспектив, наданням передових технологій і модного дизайну продуктів в одному пакеті. Але головне – це афільованість компанії з її цільовими споживачами, молодими людьми в усьому світі у віці від 18 до 25 років, і поділом з ними спільних цінностей. Спираючись на потужну підтримку всесвітньої молоді, в 2020 році realme отримала 17 нагород за бренд, 159 нагород за продукцію і 5 нагород за дизайн вищого рівня.
Молода команда, середній вік співробітників в якій становить всього 29 років, на чолі з засновником і генеральним директором Скай Лі втілила в життя свої ідеї і цінності так вдало, що претендувала на звання «Бренд року» у всьому світі і отримала його в Індонезії, Індії , Єгипті, Польщі та Пакистані. realme також увійшла в топ-5 на ринках 12 країн і вийшла на ринок в 61 країні.
Ці віхи у розвитку компанії висвітлюють відомі ЗМІ і дослідницькі організації. Counterpoint Research проголосила realme «самим швидкозростаючим брендом смартфонів в світі», який досягнув 50 мільйонів поставок, а авторитетна Financial Times підтвердила, що компанія займає лідируючі позиції в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.
Слоган компанії звучить як «Dare to Leap» – не бійся мріяти, не бійся творити, не бійся виходити за рамки, не бійся руйнувати стереотипи. У realme дотримуються стратегії продажу якісних продуктів з високими технічними характеристиками в модних дизайнерських рішеннях. А поєднання цих якостей з привабливими цінами ставить компанію в пріоритетний вибір серед молоді. «У realme ми втілюємо в життя нашу філософію, яка полягає в тому, щоб наважитися вийти на передній план в області інновацій, дизайну і цінності продукту, і це те, з чим молоді люди можуть ідентифікувати себе», – каже Скай Лі, генеральний директор realme. «Передовий імідж і репутація продукту realme сприяли зміцненню довіри клієнтів і впізнаваності бренду, що зробило це досягнення не просто разовим феноменом, а тим, чого ми можемо очікувати від молодої компанії».
Завоювавши визнання в багатьох країнах, realme отримала понад 160 нагород за свою продукцію по всьому світу. Компанія приділяє особливу увагу розробці продуктів і адаптації їх до бажань і запитам споживачів. Це очевидно, оскільки realme виграла більше 17 нагород, які присуджуються молодими людьми на 3 різних континентах. Це робить realme кращим вибором молоді в усьому світі.
Відмінно попрацювали в realme і над зовнішнім виглядом девайсів і це не пройшло повз увагу міжнародного дизайнерського співтовариства. Незважаючи на молодість, realme виграла п’ять вищих міжнародних дизайнерських нагород, таких як Good Design Award 2020 за три різних продукта, Red Dot Design Award за realme X2 Pro, Golden Pin Award та інші. Дотримуючись принципу єдності сучасного дизайну і передових технологій, realme також був першим брендом, який представив смартфони 5G на багатьох ринках в межах конкурентних цінових діапазонах, таких як realme 7 5G за ціною менше 300 доларів США. Відомий оператор мобільного зв’язку GSM Arena оцінив realme як перший універсальний мобільний телефон середнього класу 2020 року. З такою сильною динамікою, набраною в 2020 році, realme готується в 2021 році стати ще більш конкурентоспроможними і потіснити сильних світу цього в галузі. Компанія будуватиме міцний фундамент 5G, розширюючи свою роль в якості популяризатора 5G на різних ринках і в різних групах клієнтів.
Будучи самим швидкозростаючим брендом смартфонів у світі, realme прагне зміцнити свої позиції в розробці і продажу інших продуктів екосистеми. Ця стратегія була гаряче підтримана споживачами компанії: в Індії realme продала більше 1 мільйона навушників, досягнувши третини частки ринку в другому кварталі 2020 року в якості нового учасника. Аналітик Counterpoint Ліз Лі прокоментувала: «Спираючись на сильну динаміку розвитку навушників, недавній вихід на ринок розумних годинників і успіх в Інтернеті, realme може повторити успіх смартфонів і стати темною конячкою 2021 року в сфері носимих пристроїв».
На ринку бездротових стереонавушників (TWS) realme займає 2% частки світового ринку. Це всього лише один крок в стратегії розвитку нових компаній та ідей, участі у спільному створенні та масштабуванні інноваційних продуктів AIoT. З цією метою realme запустить власну платформу AIot TechLife в 2021 році, прагнучи привнести більш згуртований, інтегрований, організований спосіб життя для сьогоднішньої молоді, що дозволяє поліпшити взаємодію і співробітництво між користувачами.
Як авангард сучасної молодіжної культури, realme прагне дати можливість більшій кількості молоді проявити себе там, де передові технології поєднуються з модним дизайном. «Сьогоднішня молодь буде визначати наше майбутнє, і realme прагне дати їм можливість мріяти про що завгодно та впевнено і позитивно стрибати в незвідане», – говорить Лі. Явна орієнтація realme на молодіжну нішу в усьому світі дозволила компанії встановити зв’язок зі своєю аудиторією за багатьма аспектами молодіжної культури, таким як музика, спорт, відеозйомка та ігри. В 2021 році realme продовжить залучати більше молоді до роботи в цих областях, щоб продемонструвати її потенціал.
Також, для ще більшого зміцнення позицій на ринку realme планує розвиток мережі роздрібних магазинів. Найближчим часом буде відкрито перший флагманський магазин, а загалом, компанія планує відкриття тисячі фірмових магазинів по всьому світу.