«Штучна людина» Neon почала працювати в корейському банку
Штучний інтелект все частіше використовується в повсякденному житті. Компанія Samsung на виставці CES 2020 року представила проєкт Neon зі створення «штучних людей», здатних працювати в фінансовій сфері, в медицині, в торгівлі та інформаційної галузі. Тепер компанія демонструє перші реальні варіанти використання «штучної людини» для обслуговування в банківській установі.
Появи першої «штучної людини», що працює, реалізовано в рамках партнерської програми Samsung і найстарішого банку Кореї Shinhan Bank. Neon буде використаний як особистий фінансовий консультант та касира для клієнтів одного з банківських відділень Shinhan.
NEON Frame – це пристрій з технологією «штучних людей» NEON, великим портретним екраном, датчиком зору 4K, світлодіодним підсвічуванням стану, динаміками та мікрофонами, а також зчитувачем відбитків пальців, щоб дозволить запропонувати клієнтам банківські послуги нового покоління. Пристрій також може бути оснащений додатковими функціями забезпечують підвищення функціональності пристрою, такими як зчитувачі карт, модулі для безконтактних платежів. NEON працюють на технологіях Samsung CORE R3 і SPECTRA.
Компанія Samsung заявила, що NEON створюється не для того, щоб замінити людину на робочому місці, а для надання допомоги працівникам і клієнтам банку, підвищення ефективності роботи.