Apple випустила промо-ролики для AirPods Max
Вчора компанія Apple шокувала світ, представивши свої повнорозмірні навушники AirPods Max. За 549 доларів користувачі отримають пристрій з активним шумозаглушенням і високоякісним звуком. Трохи пізніше компанія випустила два промо-ролика.
Перший відеоролик — це двохвилинна презентація AirPods Max з поясненням їх основних характеристик. Другий — короткий, більше схожий на телерекламу. Він називається «Подорож в звук» і в ньому навушники демонструються крупним планом в сюрреалістичному ландшафті. Слухач левітує в просторі, а потім, перемкнувши ANC в режим прозорості, повертається в реальний світ.
Нагадаємо, AirPods Max — продовження лінійки навушників AirPods, які Apple випускає з грудня 2016 року. Навушники отримали чіп H17, «передове програмне забезпечення», яке забезпечує обчислювальний звук з адаптивним еквалайзером, активним шумозаглушенням, режимом «прозорості» і просторовий звук. Крім того, вони оснащені спеціальним елементом управління Digital Crown. Обертаючи це коліщатко, можна змінювати рівень гучності, а якщо натиснути на нього відповідну кількість разів, можна викликати Siri, перемкнути трек і прийняти дзвінок.
Apple обіцяє, що вони зможуть працювати до 20 годин в активному режимі.
Передбачалося, що AirPods Max стануть доступні 15 грудня, але на багатьох ринках дати постачання зсуваються до кінця місяця (а для деяких навіть до 2021 року).