Facebook купила сервіс для створення чат-ботів Kustomer
Facebook уклав угоду з купівлі американського стартапу Kustomer. Програмне забезпечення стартапу створює одноекранний інтерфейс, що дозволяє підприємствам управляти своїми онлайн-розмовами з клієнтами і автоматизувати деякі взаємодії за допомогою чат-ботів. Фінансові умови угоди Facebook не розкриває.
За даними The Wall Street Journal, компанія була оцінена приблизно в 1 мільярд доларів. Це придбання пов’язане з тим, що Facebook робить великий ривок в сферу онлайн-шопінгу. Нещодавно гігант соціальних мереж запустив функцію під назвою «Магазини», яка дозволяє підприємцям перетворювати свої сторінки в Facebook і Instagram в інтернет-магазини. Також був перероблений основний інтерфейс Instagram — в ньому з’явилася спеціальна вкладка для покупок.
Facebook буде використовувати рішення Kustomer, щоб допомогти компаніям обробляти запити клієнтів, що надходять через WhatsApp, Instagram і Facebook Messenger. За даними Facebook, понад 175 млн осіб щодня намагаються зв’язатися з компаніями тільки через WhatsApp.
«Ми хочемо, щоб компанії будь-якого розміру і всіх галузей усвідомили важливість обміну повідомленнями. Наявність динамічної партнерської екосистеми має вирішальне значення для надання нашим клієнтам вибору», — заявили в компанії.