Туреччина закликала Google змінити стратегію онлайн-реклами
І оштрафувала компанію на 25 млн доларів.
Google загрожує ще один штраф за нібито зловживання своїм авторитетним становищем в пошуковій рекламі. Цього разу фінансове покарання менш серйозне, ніж його наслідки.
Видання Arab News повідомило, що Рада з питань конкуренції Туреччини дала Google шість місяців на те, щоб змінити свою рекламну стратегію. Текстова реклама пошукового гіганта нібито спотворила результати пошуку, витіснивши звідти деякі компанії.
«Розміщення текстових оголошень у верхній частині загальних результатів пошуку з рекламою незрозумілого якості, вище результатів органічного пошуку, які не приносять їм прибутку від реклами, є порушенням Закону про захист конкуренції №4054, і ускладнює діяльність окремих компаній на ринку контент-послуг», — йдеться в обґрунтуванні накладеного штрафу.
Інтернет-гігантові також загрожує штраф в розмірі 25,6 мільйона доларів. У компанії є 60 днів на оскарження рішення.
Нагадаємо, два роки тому Туреччина оштрафувала Google приблизно на 12,7 мільйона доларів за нібито перевагу одних рекламодавців над іншими.