Мобільний додаток Приватбанку працює з перебоями через технічні проблеми
У держбанку обіцяють оперативно вирішити проблему і просять клієнтів користуватися інтернет-банкінгом
Мобільний додаток Приватбанку працює з перебоями з ранку 5 серпня. Це повідомили клієнти держбанку і проблему підтвердили в його call-центрі. «Ми приносимо свої вибачення за незручності, є технічна проблема, яка обов’язково буде сьогодні усунута», – відзначили там.
Через мобільний додаток не вдається відправляти платежі, і воно видає застарілу інформацію про залишки на рахунках. При цьому людина отримує повідомлення «Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть операцію пізніше».
Сьогодні, 5 серпня, українські банки переводять рахунки клієнтів на міжнародну нумерацію IBAN. На вихідних в деяких банках через це виникали проблеми із зарахуванням і перерахуванням коштів. Однак, як запевнили, збій мобільного додатка не пов’язаний з цим.
«Це не через IBAN. Просто технічний збій, який буде оперативно усунутий», – запевнив прес-секретар Приватбанку Олег Серга.
На поточний момент збої спостерігаються тільки в мобільному додатку держструктури. Інтернет-банкінг Приват24 працює коректно і без перебоїв. Клієнтам Приватбанку рекомендують поки користуватися ним.