Ford показав, як електричний пікап F-150 тягне фуру вагою 450 тонн
Нова версія культового пікапа показувала на відео неймовірні результати, і це розвіяло міф про слабкість електромобілів
У 2017 році в Ford офіційно оголосили, що планують випустити повністю електричну версію свого найпопулярнішого пікапа F-150. Компанія почне продаж гібридної версії в 2020 році, і щоб підігріти інтерес до автомобіля випустила відео, яке демонструє його здібності. На записі видно електричний прототип, що тягне 10 двоповерхових залізничних вагонів, в які завантажено 42 нових пікапи F-150.Сумарна маса вантажу перевищила 450 тонн.
Цей маркетинговий хід був призначений для того, щоб розвіяти побоювання водіїв про те, що електричний автомобіль може бути слабким і тендітним. Зараз Ford багато тестує електричний F-150, який буде випущений приблизно одночасно з майбутнім кросовером на батарейках — в кінці 2020 року. Компанія заявила, що до 2022 року витратить 11,5 мільярдів доларів на виробництво електрифікованого транспорту, включаючи електромобілі і гібридні автомобілі.
Коментуючи відеозапис, в Форд говорять про те, що відбувається як про «одноразову коротку демонстрацію події» і стверджують, що електричний пікап обганяє по потужності багатьох конкурентів. А рекорд по навантаженню зараз за компанією Tesla – в минулому році їх Model X відбуксирував 287000-фунтовий Боїнг 787-9 Dreamliner майже на 1000 футів в аеропорту Мельбурна в Австралії.
Також недавно Ford оголосили про об’єднання з Volkswagen для розробки електричних і автономних транспортних засобів. Два великих автовиробники досягли угоди шляхом довгих переговорів.
Повідомляється, що Volkswagen інвестує 2,6 мільярда у проекти Ford, наприклад, в Argo AI – розробників систем автоматичного управління. Ford, в свою чергу, отримає доступ до архітектури MEB для розробки своїх електромобілів, починаючи з 2023 року. Вперше про створення глобального альянсу двох компаній стало відомо в другій половині 2018 року.
Відзначимо, що раніше Ілон Маск заявив про те, що новий пікап від Tesla буде функціональнішим, ніж Ford F-150 і швидшим від нових Porsche, при ціннику менш як 50 тисяч доларів.
«Ми не хочемо робити його занадто дорогим, я думаю що ціна повинна починатися менш ніж з 50 тисяч доларів, а в ідеалі — ще менше. Наш пікап буде доступним для покупців. Будуть, звичайно, і більш дорогі версії, але ви дійсно зможете заощадити», – сказав Маск.