Netflix спростив процес відписки
Неактивні користувачі отримуватимуть повідомлення на пошту.
Netflix намагається спростити користувачам можливість скасовувати підписку на свої послуги за допомогою нового автоматичного запиту. Неактивних користувачів будуть питати, чи хочуть вони продовжувати платити за послуги.
Netflix почне розсилати повідомлення передплатникам, які не користувалися сервісом протягом року, з питанням про те, чи хочуть вони продовжувати передплату. Якщо одержувачі не підтвердять, що хочуть продовження, їх підписка буде автоматично скасована.
18 травня компанія почала звертатися до передплатників, які не користувалися послугою протягом двох років (або протягом одного року після початкової реєстрації для нових клієнтів), щоб вони знали, що вони можуть або зберегти своє членство, або скасувати його на наступний платіжний цикл. Ці клієнти представляють невелике число з 183 мільйонів абонентів Netflix, що становить 0.5% клієнтів сервісу.
«Ми завжди думали, що зареєструватися і скасувати підписку повинно бути легко», — написав у своєму блозі Едді Ву, директор з інноваційних продуктів. «Таким чином, будь-який, хто деактивує свій обліковий запис і потім знову повернеться до неї протягом 10 місяців, отримає доступ до профілю з обраними фільмами, налаштуваннями перегляду і рекомендаціями».