Twitter тепер передає більше даних рекламодавцям

Користувачі в Європі є винятком.

Твіттер видалив функцію конфіденційності, яка дозволяла всім користувачам припинити ділитися приватною інформацією з рекламодавцями. З її допомогою користувачі могли приховувати відомості про рекламу, з якою вони взаємодіяли, і ідентифікатор телефону. Тепер для більшості користувачів ця інформація буде за замовчуванням передаватися рекламодавцям, відключити її не можна.

За словами компанії, загальні дані використовуються для демонстрації ефективності реклами в Twitter. З їх допомогою компанія зможе довести рекламодавцям, що користувачі бачать оплачену ними рекламу і взаємодіють з нею. Це також допоможе компанії «продовжувати функціонувати як безкоштовний сервіс».

Раніше обмін цією інформацією можна було вимкнути в налаштуваннях конфіденційності акаунта в розділі «Надати доступ до своїх даних діловим партнерам Twitter». Налаштування все ще існує, однак опція «Оцінка взаємодій з рекламою в мобільному додатку» тепер відсутня.

Відключення цього параметра може перешкодити обміну іншою інформацією, наприклад, вашими інтересами. Інші параметри конфіденційності Twitter, такі як відключення веб-відстеження, як і раніше, доступні. Twitter не буде передавати ваше ім’я, адресу електронної пошти, номер телефону або ім’я користувача.

Є одне виключення: ці дані мобільної реклами все ще залишатимуться конфіденційними для користувачів Twitter в Європейському союзі, Європейській асоціації вільної торгівлі та Великобританії. Якщо ж користувачі готові дозволити твіттеру передавати партнерам дані про свою взаємодію з рекламою, вони повинні включити відповідну опцію.

Джерело TheVerge
Не пропустіть