Apple Music став другим за величиною потоковим сервісом у світі
За останніми даними у 2019 році число підписників у потокових сервісів виросло на 32% в порівнянні з показниками 2018 року. Інформацію надала компанія Counerpoint Research.
Spotify досі утримує лідерські позиції з часткою ринку 31%, в той час як Apple вирвалася на друге місце з часткою 24%. База підписників сервісу Apple Music зросла приблизно на 36% за рік.
«Spotify утримував лідируючі позиції завдяки маркетинговій активності з трьома безкоштовними місяцями підписки Premium і ексклюзивного контенту. Технологічні гіганти, такі як Amazon, Apple і Google почали фокусуватися на стрімінгових музичних сервісах, вони мають у своєму розпорядженні достатньо коштів для конкуренції з Spotify. Apple Music активно вносить поліпшення до свого додатку, серед яких нічний режим, кураторські плейлисти та інше. Amazon пробує музику без втрат і намагається конкурувати у власній ніші з Tidal», – повідомляється в звіті Counerpoint Research.
Більше 80 відсотків від загального доходу потокових сервісів було отримано від платних підписок, а решта 20 – від реклами і партнерських відносин з брендами і телекомунікаційними компаніями. Counerpoint Research вважає, що онлайн-підписки на потокову музику будуть рости більш ніж на 25 відсотків у річному вирахуванні і перевищать 450 мільйонів підписок до кінця 2020 року.
Apple востаннє ділилася конкретною кількістю підписників сервісу Apple Music у червні 2019 року, оголосивши, що досягла 60 мільйонів користувачів. З найбільшою ймовірністю можна сказати, що це число зараз трохи вище, але компанія поки не надала будь-яких офіційних даних.