Роботи-кур’єри скоро почнуть доставляти покупки до дверей
Nuro R2 отримав дозвіл на тестування.
У стартапу Nuro, заснованого двома колишніми інженерами Google, з’явився новий робот доставки — R2 — автомобіль другого покоління компанії. Незважаючи на те, що він виглядає аналогічно R1 першого покоління, в ньому немає місця для водія; модель також стала виключенням для федеральних вимог безпеки.
Головна особливість в тому, що Nuro отримав дозвіл на виробництво і тестування транспортних засобів, які не призначені для водіїв-людей. Федеральні стандарти безпеки автотранспортних засобів (FMVSS) вимагають, щоб автомобілі мали базові засоби управління людиною, такі як кермо, педалі, бічні дзеркала та інше. Ці стандарти визначають, як автомобілі повинні бути розроблені, перш ніж вони можуть бути продані в США. Якщо запропонований транспортний засіб не відповідає всім існуючим вимогам FMVSS, виробники можуть подати заявку на отримання привілею. Але уряду дозволено надавати лише 2500 винятків на компанію на рік.
До розробки Nuro, регулятори не надали будь-яких винятків автономним компаніям з виробництва транспортних засобів.
R2 був побудований за допомогою детройтського автовиробника Roush, який також допомагав створювати прототипи автомобілів Firefly. У цих двох транспортних засобів багато спільного: обидва мають максимальну швидкість 25 миль на годину, не мають традиційних засобів управління, таких як кермо і педалі, і виготовлені у формі яйця.
За словами компанії, R2 більш довговічний, ніж його автомобіль першого покоління, який здатний витримувати найрізноманітніші дорожні умови та погоду.
Чи зможе компанія побудувати життєздатний бізнес навколо парку низькооборотних автомобілів з автоматичним управлінням ще потрібно вияснити.