Volkswagen пояснив принцип роботи свого чистого дизельного двигуна
У Volkswagen є новий мотор TDI, який, як стверджують в компанії, чистіший, ніж будь-коли. Завдяки інноваційній системі каталітичних нейтралізаторів і уприскування аміаку VW пропонує свій найчистіший дизель.
Після того, як скандал з викидами VW був названий дизельгейтом, багато припустили, що VW взагалі відмовився від дизельного двигуна. Хоча Volkswagen вклав велику частину своєї фінансової могутності в розвиток електромобілів. VW планує будувати автомобілі з бензиновим і дизельним двигуном поряд з їх електрифікованими пропозиціями на довгі роки.
Volkswagen недавно представила абсолютно новий дизельний двигун EA 288 EVO, щоб показати свою нову технологію Twin-Dosing. У EA 288 EVO застосовується складна система з двома каталітичними нейтралізаторами, кожен зі своєю системою впорскування аміаку. Аміак необхідний для скорочення викидів оксиду азоту, які були головною причиною скандалу з дизельгейтом.
Якщо вірити VW, нова система Twin-Dosing знижує викиди NOx більш ніж на 80%, що призводить до набагато більш чистому агрегату. VW розкриває цю систему в своєму прес-релізі: «Вимірювальний модуль впорскує речовину в вихлопні гази перед відповідним каталітичним нейтралізатором SCR, як AdBlue. Тут розчин випаровується, а відновник розщеплюється, з’єднуючись з парою з утворенням аміаку. У каталітичному нейтралізаторі аміак потім реагує з оксидами азоту на спеціальному покритті з утворенням води і нешкідливого азоту».
VW вважає, що новий мотор EA 288 EVO подарує клієнтам всі переваги, які робили минулі двигуни TDI такими чудовими без шкідливих викидів, – пояснює Маркус Кене, керівник відділу розробки дизельних двигунів Volkswagen.