YouTube запускає нову рекламу з віртуальним макіяжем
Очікується, що оголошення з доповненою реальністю будуть набагато ефективніше продавати товари, ніж стандартні
Компанія Google оголосила про появу нових типів реклами в YouTube. Один з них називається AR Beauty Try-On і створений для примірки віртуального макіяжу за допомогою фронтальної камери смартфона. Інший дозволяє обертати на 360 тривимірні моделі рекламованих об’єктів.
Першим брендом, який отримав доступ до реклами косметики в доповненої реальності, стала компанія MAC Cosmetics.
У минулому рекламу з доповненою реальністю тестували Facebook і Snapchat – не можна сказати, що їх затія обернулася неймовірним успіхом. Однак у YouTube є козир в рукаві – безліч б’юті-блогерів, які будуть описувати конкретну косметику, а глядачі відразу ж зможуть спробувати її віртуальну версію на собі.
Також Google представила новий тип інтерактивних оголошень, що дозволяють обертати рекламований об’єкт на всі боки. За допомогою такої реклами компанії зможуть демонструвати людям не тільки зовнішній вигляд товарів, але і їх особливості – це показано на правій анімації вище, де розкриваються «фішки» Pixel 3 XL. По всій видимості, оголошення такого роду призначені не тільки для YouTube. Очікується, що реклама вищеописаних типів з’явиться вже цього літа.