Avast викрили у зборі та продажу особистих даних користувачів

Гендиректор компанії не бачить в цьому ніякої загрози.

Відомий розробник антивірусного ПО Avast заробляє не лише на захисті інформації 400 млн користувачів, а й на її продажі. Дані клієнтів збиралися з 2013 року. Про це повідомило видання Forbes.

Новий гендиректор Avast Ондрей Влчек (Ondrej Vlcek) це вже підтвердив, зазначивши, що в такому відстеженні немає ніякої загрози. За його словами, інформація надходила на сервери компанії вже знеособленою – імена, акаунти соцмереж або URL-адреси, здатні вказати на конкретного користувача, віддалялися.

Зібрані дані передавалися для аналізу компанії Jumpshot, яка на 65% належить Avast. Після цього корисні відомості про веб-звички користувачів могли бути продані різним інвесторам або бренд-менеджерам.

За словами Влчека, продавані ними дані лише «давали уявлення про те, як люди використовують інтернет». Наприклад, з їхньою допомогою можна було відстежити відсоток відвідувачів, які переходили з одного веб-сайту на інший.

Типовими клієнтами Jumpshot можуть бути компанії, зацікавлені в запуску нового сервісу або товару. Якщо, скажімо, Amazon запускає новий продукт, то Jumpshot допоможе визначити, наскільки він затребуваний в мережі, додав Ондрей Влчек.

Першим про збір даних Avast розповів засновник Adblock Plus Володимир Палант. Після його повідомлення Mozilla і Opera видалили розширення Avast зі своїх магазинів. На черзі Google, яка поки ніяк на це не відреагувала.

Джерело Forbes
Не пропустіть