Більшість водіїв використовують нейтральну передачу в авто неправильно: для чого вона потрібна насправді

Більшість водіїв часто помилково використовують нейтральну передачу в автомобілях з автоматичною коробкою передач (АКПП). Цей режим, позначений літерою “N” на селекторі, має обмежене призначення та потребує правильного застосування.

Нейтральна передача в АКПП призначена насамперед для технічних операцій – буксирування автомобіля та роботи на автоматичних мийках. У цьому режимі двигун відключається від коліс, дозволяючи їм вільно обертатися.

Поширена практика перемикання в режим “N” на світлофорах не приносить користі. Сучасні АКПП автоматично знижують навантаження під час зупинки в режимі “D”. Натомість часте перемикання між передачами значно прискорює знос елементів трансмісії.

Нейтральну передачу можна вмикати у разі тривалих зупинок більше кількох хвилин, наприклад, перед залізничним переїздом. Проте фахівці радять у таких випадках переводити селектор у режим “P”.

Рух накатом на нейтральній передачі становить небезпеку, бо тоді водій втрачає можливість гальмування двигуном. Особливо критично це на слизьких та крутих спусках. Сучасні автомобілі в режимі “D” самостійно оптимізують витрату пального під час руху накатом.

Не пропустіть