Користувачі YouTube скаржаться на нові труднощі з пропуском реклами
Останнім часом користувачі YouTube помітили зміни у відображенні рекламних оголошень. Замість звичного таймера зворотного відліку над кнопкою “Пропустити” з’явилися чорні прямокутники, що спричинило хвилю обурення. Відповідні повідомлення з’явилися на Reddit, а на ситуацію вже відреагували в YouTube.
Деякі користувачі почали помічати, що замість таймера для пропуску реклами з’являються чорні прямокутники. Це викликало чимало питань та занепокоєнь серед аудиторії платформи. Однак, YouTube запевняє, що це не означає, що можливість пропуску реклами зникла.
YouTube adding blackout squares over adverts to hide the “skip” button
byu/BigBlueMountainStar inextremelyinfuriating
Представниця YouTube, Олува Фалодун, прокоментувала ситуацію, заявивши: “YouTube не приховує кнопку “Пропустити”. Кнопка з’являється через 5 секунд після початку відтворення реклами, як і завжди.” Це означає, що технічних змін у функціональності пропуску реклами не відбулося.
YouTube вирішив “зменшити кількість елементів у рекламному плеєрі”, щоб створити “чистіший досвід” для користувачів. Однією з таких змін став прогрес-бар для відліку часу до можливості пропустити рекламу. Він поступово з’являється під час відтворення реклами як на мобільних пристроях, так і на комп’ютерах.
Крім цього, YouTube продовжує розширювати можливості показу реклами. Відтепер реклама може з’являтися навіть під час паузи відео, а також платформа активніше бореться з використанням блокувальників реклами.
Найпростіший спосіб позбутися реклами на YouTube — це оформити YouTube Premium, що дає можливість насолоджуватися контентом без реклами. Для багатьох українців цей варіант виглядає як вигідна інвестиція, адже питання підписки на Premium — це не лише зручність, але й принципова позиція.