Китайська електромобільні компанія Guangzhou Automobile Group (GAC) оголосила про початок випробувань графенових акумуляторних блоків на серійних електромобілях наприкінці цього року. За підсумками цих випробувань буде вирішено питання про запуск їх у масове виробництво.
За даними GAC, розроблена ними «надшвидка» графенова батарея може заряджатися до 85% ємності всього за 8 хвилин. Це можна порівняти з часом заправки автомобіля з ДВЗ. У компанії вважають, що поява таких батарей стане новим етапом розвитку галузі.
Дослідження в цій області GAC почала у 2014 році, після того як поглинула китайську компанію Guangqi, яка розробила технологію графенових акумуляторів під умовною назвою «3DG».
У листопаді 2019 року GAC офіційно представила «надшвидку батарею» на основі матеріалу 3DG. А в травні цього року новий енергетичний відділ GAC Group оголосив, що дослідження і розробки в області масового виробництва графенових батарей почнуться в лабораторних умовах та у масовому виробництві, а до кінця цього року нові батареї встановлять на деякі моделі GAC.
За попередніми розрахунками, вартість електромобіля з новою батареєю складе приблизно 200 тисяч юанів ($30 400). Близько 40% цієї суми – ціна батареї. Але в GAC ввжають, що великий пробіг та невеликий час зарядки компенсують цей «недолік».