Акаунт будь-якого користувача можуть заблокувати. Найчастіше це стається тоді, коли месенджер почне вважати, що користувач спамить. Дуже часто це стається тоді, коли ви, до прикладу, відіслали десятьом користувачам одне й те ж повідомлення – посилання, чи, скажімо, привітання зі святом.
А якщо користувач випадково натиснув кнопку “Поскаржитись”, то це лише пришвидшує справу. Якщо ваш акаунт заблокували, то у деяких випадках ви можете втратити його назавжди. Але можна розблокувати.
Якщо ви взяли телефон в руки і побачили, що акаунт заблоковано, не сумуйте. Найчастіше месенджер через 1 або 3 дні самостійно його розблокує. Варто зазначити, що існує багато шахраїв, які вимагають гроші за розблокування акаунта – не ведіться на таких. Вони не мають жодних зв’язків з адміністрацією.
На жаль, постійне блокування акаунта оскаржити дуже важко. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію і довести, що ви не причетні до порушень. Наприклад, якщо ваш телефон викрали, і розсилають з нього повідомлення, покажіть оператору копію заяви в поліцію.
Розблокувати акаунт також можна, скориставшись кнопкою “Запитати розгляд”. Тоді англійською мовою опишіть усю проблему. Наприклад, що ваш акаунт зламали і займаються розсилкою спаму.